Kalaam e Ghause Azam Radi Allahu Anh

تری زلفوں کے قیدی کو بھی خوشتر دیکھتا ہوں میں
محبوبِ سبحانی ، غوث اعظم محی الملت والدین سیّدنا  الشیخ عبدالقادر جیلانی الحسنی و الحسینی رضی اللہ عنہ  

خوش آں غوغا کہ من خود را بہ پہلوئے تو می دیدم
تو سوئے خلق می دیدی و من سوئے تو می دیدم
زہِ قسمت کہ ہر سو تیرا منظر دیکھتا ہوں میں
تو دنیا دیکھتا ہے تجھ کو بڑھ کر دیکھتا ہوں میں

فدایت ایں زماں جانم بیادت ہست پیش از آں
کہ صد دشنام می دادی چو بر روئے تو می دیدم
وہ سودائی ہوں میں تیرے لئے ہر جبر سہتا ہوں
کہ سن کر گالیاں روئے منور دیکھتا ہوں میں

عجب نبود اگر عاشق خود از خود سرگراں بودے
کہ صیدِ بستہ با ہر موئے گیسوئے تو می دیدم
عجب کیا ہے اسیرِ دام گیسو ہو جہاں سارا
تری زلفوں کے قیدی کو بھی خوشتر دیکھتا ہوں میں

بیادم آمد اے محیؔ  کہ چوں بر خاک افتادی
بہر جا سائیہ افتادہ از بوئے تو می دیدم
محیؔ میں‌خاک پر گرتا ہوں اٹھتا ہوں سنبھلتا ہوں
جمال یار کا منظر مچل کر دیکھتا ہوں میں



















No comments:

Post a Comment